Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Vanaf de start wilde MAXGUARD het anders doen, in tegenstelling tot veel andere bedrijven in de markt die worden gedreven door shareholder-value en return on investment, waarin werknemers als een kostenfactor worden gezien en de klant herhaaldelijk slachtoffer wordt van een wisselende strategie.
In hun concept moet 'de mens centraal staan" met een eerlijke behandeling van klanten, medewerkers en leveranciers. Terugkijkende kan zij zeggen dat dit een succes is gebleken en werken ze daarom nog steeds met dit credo. Een cultuur van openheid, eerlijkheid en goede samenwerking maakt hun tot wie ze zijn en maakt hun misschien zelfs creatiever dan andere bedrijven. Iedereen is betrokken in het ontwikkelingsproces van een product. Samen spreken we over de ideeën die we hebben, welke soms behoorlijk haaks op elkaar staan, maar hierdoor zijn ze succesvol in de markt. Neem de D-CLASS: deze staat voor veiligheidsschoenen met een stylish design, in eerste instantie alleen bedoeld voor vrouwen. Deze reeks was zo populair dat ook steeds meer mannen erom vroegen. Dat hebben ze bij MAXGUARD opgepakt en ze hebben de reeks aanzienlijk uitgebreid en deze nu uniseks gemaakt.
Met het model DACOTA hebben ze in 2015 zelfs de prestigieuze Internationale Red Dot Design Award gewonnen, waar ze erg trots op zijn. Alle nieuwe D-CLASS modellen zijn te vinden in de nieuwe catalogus net als vele andere innovaties. Allen gedreven door de inspiratie van hun medewerkers en het blijven samenwerken met hun partners. Bijzonder belangrijk zijn ook de goede, soms zelfs vriendschappelijke relaties met hun handelspartners en het management van de dealers. Niet omdat ze onderdeel zijn van het verkoopnetwerk, maar omdat zij waardering voor hen hebben. Met hun expertise en waardevolle feedback, ontwikkelen zij de beste producten voor ieder inzetgebied. Zij maken ons beter en zijn de basis voor onze dynamische groei.
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad